Rabu, 17 Agustus 2011

YA ALLAH TOLONG AKU

. (`'•.¸ (`'•.¸*¤* ¸.•'´) ¸.•'´)
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم
. (`'•.¸ (¸.•'´*¤* `'•.¸) `'•.¸)



Ya ALLAH, maafkan segala yang telah terjadi pada diriku..aku terlalu lalai untuk terus bergerak. aku terlalu egois untuk semua itu..aku terlalu memikirkan diriku tanpa pernah memikirkan apa itu baik menurutMu..aku tidak pernah berjalan kearah yang telah aku tahu bahwa itu terbaik untukku..

Ya ALLAH,,,adakah kesempatan untukku...

untuk terus bergerak..menuju kearah itu..kearah yang sebenarnya aku tahu...tapi aku begitu takut..aku begitukecil untuk itu..aku tidak kuasa untuk mengakuinya....

Ya ALLAH mungkin Engkau telah bosan dengan permohonan maafku yang terus menerus, tanpoa adannya perubahan diri yang berarti..walau linangan air mata untuk itu, tapi aku masih egois...YaAllah aku yakin Engksau begitu mnyayangi makhluk kecil seperti aku...aku merindukanMu ya Allah....(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•. ♥♥ ^_^`)♥(¯`v•.¸.•´♥. `•.¸.•`.♥`•.¸.•`♥" •• AIR MATA TAUBAT ••."♥ (¯`v´¯)♥:(¯`v´¯)♥:(¯`v:(¯`v´¯)​ ♥:(¯`v´¯)♥:(¯`vV´¯)♥:(¯`v´¯)♥ •.¸.•`¸.``•.¸¸.`SEMOGA BERMANFAAT`•.¸.•`¸.´` •.¸.• ♥♥ ♥♥ (¯`v´¯) ♥♥ `•.¸.•´ ♥♥ ¸.•´... ¸.•´¨) ¸.•*¨) => (¸.•´ (¸.•´ .•´

Tidak ada komentar:

Posting Komentar